dimarts, 31 de desembre del 2013

Encara a Súria


Des de Súria una altra vegada intentant fer vacances però no me’n surto gaire… Continuo tenint 18 anys, cursant el meu primer any a la carrera d’Educació Primària, ara, això sí, acabant el dossier d’aprenentatge en forma de blog proposat des del mòdul de Processos i Contextos Educatius II. Espero haver-me’n sortit amb totes les entrades que he anat fent, que us hagin estat entenedores i que, en millor dels casos, us hagin motivat per provar-ne almenys una que desconeguéssiu. En qualsevol cas, a mi m’ha servit per a fer un primer contacte amb totes les noves TIC i alhora compartir-les amb la resta de companys i segur que en els propers mesos i amb el que em resta de carrera n’aniré aprenent més, però d’entrada aquest primer contacte m’ha donat un impuls important per anar-hi perdent el respecte i anar atrevint-me a provar eines noves. D’algunes de les entrades que he fet ja en tenia una lleugera idea, però d’altres les desconeixia totalment. Alhora fer el blog m’ha servit per reforçar les tècniques bàsiques d’estudi i d’agilitat per l’escriptura, la capacitat de sintesi, d’estructuració…

Ampliar les meves entrades m’ha servit per aprofundir i conèixer-les més i el fet d’haver de concloure-les sempre amb una reflexió final m’ha ajudat a tornar-me-les a replantejar i mirar-me-les des d’un angle més crític i amb una mica de perspectiva.

De moment, per aquest any, ja dono el meu blog per tancat, l’any que ve ja ho veurem! Me’n vaig a celebrar-ho!!!

Bon cap d’any des de Súria amb la Beth!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada